SE CHOKERENDE GOD ANMELDELSE I EB HER

BOOK BERLEV’S ROCK’N’ROLL HOTEL PÅ AEM BOOKING TEL 70 201 202 mail: annetta@annetta.dk

Med læderstøvlerne solidt plantet i 70’ernes riffbaserede rockmusik står legendariske Søren Berlev og hans rock’n’roll hotel klar til at sparke døren lige op i kronjuvelerne på den danske og internationale musikscene. Materialet har været undervejs gennem en årrække, men det er omsider lykkedes rock-veteranen at samle et hold af dedikerede musikere, der ikke kun spiller, men lever og ånder rock’n’roll på lige fod med tromme-troldmanden selv.

Ud over den energiske forsanger Esben Hegelunds karismatiske vokal og no bullshit-attitude i front udgøres bandet af guitar-ekvilibristen Erik Winther og den bundsolide Søren Fjalland på bas, mens gryderne holdes på fuldt blus af den ustoppeligt svingende Berlev selv. I fællesskab skaber de deres til tider hårde, til tider bløde og til tider syrede, men altid højt-energiske rocklyd, der følges til dørs med en utrætteligt virkende spilleglæde.

Med sig i bagagen har bandet det anmelderroste album You Can Make It , som er produceret af Flemming Rasmussen i Sweet Silence Studios. Lige fra intro-riffet på Don’t Fool Me er der lagt i ovnen til en sand rock’n’roll-fest, og festen fortsætter med sprøde riffs, tunge trommer og ørehængende omkvæd på skæringer som Let the Good Times Roll og Let’s Go to the Movies . At bandet også mestrer de mere tilbagelænede tempi demonstrerer de på den beskidt groovende Walking to the Sunset og pladens eftertænksomme rockballade Troubles.

Der er langt fra lagt op til sober familieferie, men derimod en forbandet charmerende omgang rock af den gode gammeldags skuffe, når Berlev’s Rock’n’Roll Hotel indtager landets spillesteds- og festivalscener. Check ind, lad dig rive med af de tunge rytmer og fængende melodier og stift bekendtskab med et rockband, der tydeligvis gør, hvad de elsker.

Se videoer, fotos, like og meget mere her: Facebook

SE VIDEO

EkstraBladet[1]